You must have Flash Player installed in order to see this player.
Inhoud van de les PDF Afdrukken E-mail

De High Heel Workout bestaat uit twee delen: een deel op sportschoenen en een deel op hakken. Het is een workout waarin je de juiste spiergroepen traint om je na afloop spetterend op je stiletto’s te kunnen voortbewegen.




Sportschoenen deel van de Workout


Het eerste deel van de Workout is op sportschoenen. In dit deel worden de spiergroepen getraind die je nodig hebt om op hakken te kunnen lopen. We praten over rugspieren, beenspieren en buikspieren. Door het combineren van diverse oefeningen worden alle spiergroepen op een verantwoorde, maar toch sexy en vrouwelijke manier aangepakt. We beginnen met een warmup, dan door naar de oefeningen.

Vergis je niet, het gaat hier wel over een workout, dus je werkt je wel in het zweet. Sportkleding en sportschoenen zijn dan ook echt een aanrader! Maar natuurlijk is het wel leuk. als je je meest sexy sportieve outfit uit de kast trekt.

Na een stretch gaan we verder met het tweede deel.



Hoge hakken deel van de Workout


In dit deel van de High Heel Workout gaan we je leren elegant, sexy en vol zelfvertrouwen te zijn op hakken. Voor dit deel is het dan ook nodig dat je hakken aan hebt. Dat hoeven geen stiletto’s te zijn van 12 cm. Liever zijn het hakken waar je je veilig, maar wel sexy op voelt. Je kan zelf van daaruit gaan oefenen en opbouwen.

De les van 1 uur

We beginnen in dit deel bij de basis: houding en staan. Van daaruit bouwen we het op: lopen, draaien, dagelijks gebruik en bewegen op hakken, tot aan dansen.

De les van 1,5 uur en het tweede deel van de cursus van twee keer 1 uur

Deze les voegt meer dagelijkse wederkerigheden toe, zoals bijvoorbeeld: traplopen, zitten, in en uit een auto stappen en dergelijke. En natuurlijk in het geval van een vrijgezellenfeest “naar het altaar lopen”.

Voor je het weet, lopen alle dames, vol zelfvertrouwen, elegant en sexy weg op gigantisch dunne en hoge hakken, alsof ze nooit iets anders hebben gedaan.

Tip voor alle deelneemsters: draag niet een te lange broek (tenzij je hem goed kan oprollen), of broek met te wijde pijpen aan de onderkant, daar kan je in blijven haken met de punten van je hoge hakken-schoenen!!!